Bumblebee Bundle
Zestaw Bumblebee zawiera cztery urzekające, fabularne, trójwymiarowe gry eksploracyjne: Bumblebee – Mała Pszczółka – Rozpocznij swoją podróż jako mała pszczółka w tętniącym życiem świecie, odkrywając odległe miejsca i przyjazne stworzenia, ucząc się jednocześnie radości latania. Bumblebee – Poszukiwanie Szczęścia – Eksploruj nowe lokacje i zbieraj złote kwiaty, mikstury energii i okruchy wiedzy, prowadząc swoją pszczołę ku lepszej przyszłości. Bumblebee – Burza Przyjaźni – Przemierzaj wymagające przestworza i odkrywaj ukryte sekrety, spotykając inne pszczoły i zwierzęta, które pomogą Ci w podróży. Bumblebee – Upiorne Noce – Odkryj nieco upiorny świat pełen mgły i mistycznych krajobrazów, gdzie delikatna eksploracja łączy się z poruszającą historią. Każda gra oferuje: Swobodę eksploracji każdego zakątka pięknie zaprojektowanych, ogromnych lokacji. Ukryte przedmioty kolekcjonerskie, w tym złote kwiaty i okruchy wiedzy, odblokowują dodatkowe osiągnięcia. Relaksująca, bezstresowa rozgrywka bez wrogów i śmiertelnych zagrożeń. Krótkie, poetyckie wstawki pogłębiają fabułę i pozwalają zanurzyć się w podróży pszczoły. Wyrusz w ten uroczy i spokojny pakiet przygód, doświadczając świata z perspektywy małego pszczoły i ciesząc się radością lotu w zróżnicowanych, klimatycznych krajobrazach.