Bubsy 4D
Dołącz do Bubsy'ego w nowej, międzygalaktycznej przygodzie platformowej! Tak, my też nie mogliśmy w to uwierzyć. Najbardziej znany i dowcipny ryś na świecie powraca w 3D z nowymi wyzwaniami, nowymi ruchami i jeszcze większą osobowością – w kosmosie! Biegaj, skacz, szybuj i turlaj się po obcych planetach, walcz z robotycznymi owcami i zbieraj mnóstwo włóczki. Co może pójść nie tak? Odwieczni wrogowie Bubsy'ego, obsesyjnie nastawieni na wełnę Woolies, ukradli wszystkie owce z Ziemi. Cóż, to nie problem Bubsy'ego. Dopóki owce nie obalą swoich porywaczy i nie powrócą jako śmiercionośne BaaBots, wzmocnione technologią Woolie, zdeterminowane, by ukraść najcenniejszą rzecz Bubsy'ego, Złote Runo. Z pomocą swojej zróżnicowanej ekipy znajomych Bubsy musi wyruszyć w podróż przez kosmos, aby pokonać BaaBots i odzyskać Złote Runo. Na szczęście nabył kilka nowych umiejętności, które pomogą mu poruszać się po rozległych poziomach o tematyce rzemieślniczej. Bubsy może skakać, szybować, wspinać się po ścianach i rzucać się na wrogów. Może również nadmuchać się do nowej postaci kuli włosów, aby toczyć się z zawrotną prędkością. Zespół Fabraz stworzył ten nowy zestaw ruchów, aby zadowolić zarówno początkujących, jak i entuzjastów speedrunów. Gdy opanujesz nowe, niesamowite ruchy Bubsy'ego, pochwal się swoimi umiejętnościami, przesyłając najlepsze czasy z poziomów do internetowych tabel wyników, aby inni gracze mogli z Tobą rywalizować!