Brothers: a Tale of Two Sons
„10/10” — Joystiq. „Brothers to gra, w którą po prostu musisz zagrać” — Giant Bomb Wraz z cieszącym się uznaniem krytyków, obsypanym nagrodami arcydziełem otrzymasz zawartość dodatkową: Komentarz reżyserski — niemal godzinny materiał filmowy z rozgrywki z narracjami twórcy gry, Josefa Faresa. Grafiki — ponad 20 ilustracji i odręcznych rysunków przedstawiających postacie, zagadki oraz krajobrazy z gry. Ścieżka dźwiękowa — 20 utworów składających się na kompletną ścieżkę dźwiękową gry. Dołącz do dwójki braci i wyrusz wraz z nimi w niezapomnianą, pełną przygód podróż. Wyjątkowy system sterowania umożliwia grę zarówno w trybie jednoosobowym, jak i w trybie współpracy.