BrokenLore: LOW
BrokenLore: LOW to psychologiczna gra grozy osadzona w pięknej i tajemniczej japońskiej wiosce Kirisame Mura, gdzie wciąż unosi się starożytna legenda o Gashadokuro — gigantycznym szkielecie z japońskiego folkloru. Naomi Montgomery przybywa do Kirisame Mura w związku z ważną szansą zawodową, która mogłaby nadać rozpędu jej karierze muzycznej. Zamiast sukcesu, czekają ją złowrogie obecności i odkrycie przeklętej przeszłości, która dręczy wioskę. Gra, wzbogacona o oryginalne rzeźby autorstwa włoskiego rzeźbiarza Bruno Lucchiego, łączy realistyczną grafikę ze stylizowanymi sekwencjami low-poly i została opracowana we współpracy z psycholożką, by zapewnić autentyczną głębię emocjonalną. Hideki: "Czas płynie tu po swojemu w Kirisame Mura."