Blazing Deserts
DLC "Blazing Deserts" do Battle Brothers rozszerza grę o nowy, południowy region palących pustyń i bujnych oaz. Odwiedź niezależne państwa-miasta, walcz na arenie, zmierz się w bitwie z pustynnymi łupieżcami i bestiami południa. Załóż nowy ekwipunek zainspirowany arabską i perską kulturą średniowiecza, zastosuj alchemiczne ustrojstwa i prymitywną broń palną, a gdy w nowym kryzysie późnej fazy gry ognie wojny religijnej zagrożą światu, wykuj w nich własną ścieżkę! Cechy dodatku: - Nowy Region: odwiedź nowy, południowy region z niezależnymi państwami-miastami, z unikatową tradycją, ekwipunkiem i usługami oraz nowymi typami pochodzenia dla twoich rekrutów. - Świta: zatrudnij cywilnych zwolenników do swojej świty, aby dostosować kampanię do twojego stylu gry. Zatrudnij sierżanta musztry, który będzie szkolił twoich ludzi. Przestań spisywać tarcze na straty dzięki kowalowi, który naprawi twój sprzęt bez względu na uszkodzenia. Kup wozy zwiększające wielkość inwentarza. - Arena: jako alternatywa dla pracy najemnika, walcz ku uciesze gawiedzi, aby zdobyć pieniądze, doświadczenie i unikatowe nagrody. - Nowy Kryzys: przetrwaj nowy kryzys późnej fazy gry, który sprawdzi odwagę twojej kompanii w ogniu zamętu religijnego. - Nowi Przeciwnicy: zmierz się z nowymi fakcjami żołnierzy z miast-państw oraz pustynnymi łupieżcami wyposażonych we własny ekwipunek i unikatowe mechaniki gry. Poluj lub zostań upolowany przez pustynne bestie. - Nowe Pochodzenie: graj, używając jednego z trzech nowych pochodzeń inspirowanych południową tematyką. Każde z nich posiada specjalne zasady, które zmienią przeżycia w twojej kampanii od początku do końca. - Nowe Chorągwie i Ekwipunek: nabierz stylu z nową kolekcją chorągwi, tarcz, hełmów i pancerzy zainspirowanych arabską i perską kulturą. Użyj nowej broni, alchemicznych ustrojstw i prymitywnej broni palnej. - Legendarna Lokacja: odwiedź nową legendarną lokację i walcz z nowym bossem, w misji która prowadzi do legendarnej nagrody. - Nowe Środowisko Lokacji: walcz wśród południowych ruin i namiotów nomadów na bitewnej mapie taktycznej, jako dodatek do cmentarzysk i obozów bandytów, które zostały dodane za darmo do podstawowej wersji gry. - Nowe Kontrakty i Zdarzenia: zapracuj na swój pobyt na południu, biorąc nowe kontrakty. Zanurz się w dowodzeniu kompanią najemników z jeszcze większą ilością ilustrowanych zdarzeń. - Nowa Muzyka: kilka nowych utworów stworzy nastrój dla twoich przygód.