Battle Brothers - DLC Bundle Pack
"Battle Brothers - DLC Bundle Pack" zawiera wszystkie dodatki DLC! Kup zestaw i zaoszczędź. Zawiera - Beasts & Exploration - Warriors of the North - Blazing Deserts Battle Brothers to turowa, taktyczna gra RPG, w której wcielasz się w dowódcę kompanii najemników w mrocznym i realistycznym średniowiecznym świecie fantasy. Ty decydujesz dokąd wyruszyć, kogo zatrudnić lub z kim walczyć, które kontrakty zaakceptować oraz jak wyszkolić i wyposażyć swoich ludzi w generowanej proceduralnie kampanii w otwartym świecie. Czy masz co trzeba, aby poprowadzić ich przez krwawe bitwy do zwycięstwa? Gra składa się ze strategicznej mapy świata oraz taktycznej warstwy bitewnej. Na mapie świata możesz swobodnie podróżować, znaleźć kontrakty napełniające sakiewkę, napotkać miejsca warte złupienia, udać się w pościg za przeciwnikiem lub odwiedzić miasta, w których odświeżysz zapasy i zatrudnisz nowych ludzi. Tutaj zarządzasz, zwiększasz poziom i ekwipujesz swoich Battle Brothers. Napotkanie wrogiej drużyny przenosi rozgrywkę na mapę taktyczną, gdzie odbywa się właściwa bitwa w formie rozbudowanej potyczki turowej.