Blast 'Em Bunnies
Strzelaj do króliczków i zbieraj monety, za które usprawnisz broń. Czy obronisz swoją norkę przed najeźdźcami? Zachowaj dystans z karabinem marchewkowym, strzelaj seriami z karabinu arbuzowego i siej zniszczenie za pomocą fasolowego lasera. Chcesz zniszczyć jak najwięcej futrzaków jednym trafieniem? Sięgnij po moździerz miotający rzepę. Te podstępne futrzaki mają różne kształty i rozmiary. Niektóre nawet potrafią latać, więc jeśli chcesz pokonać tę krnąbrną koalicję krwiożerczych kłapouchów, musisz nauczyć się posługiwać każdą bronią ze swojego arsenału. Dlaczego króliczki stały się złe? Skąd przybyły? Kto je nauczył latać? Te pytania pozostają bez odpowiedzi. Nie ma jednak czasu na rozważania. Złap za ulubioną broń... i strzelaj do króliczków! Aby zebrać monety, strzelaj w nie. Zdobyte monety można wydać na zakup nowych broni, usprawnień, nowych rodzajów amunicji oraz dodatków zwiększających pulę energii! Możesz również zakupić materiały do pobrania, w tym nowe areny oraz pakiety skórek, dzięki którym zmienisz wygląd króliczków. Jak długo wytrzymasz natłok przeciwnika w trybie Przetrwanie? A ile króliczków jesteś w stanie pokonać w trybie Masakra? Sięgnij po solidny karabin marchewkowy, arbuzowy karabin maszynowy, rzepowy moździerz lub fasolowy laser i przekonaj się! W trybie Przetrwanie są 4 poziomy trudności (Łatwy, Normalny, Trudny i Bardzo trudny), natomiast w trybie Masakra są 3 poziomy (Normalny, Super i Ultra). Czy uda ci się pokonać każdy z nich?