Komplet skórek i aren Klauni, Zapaśnicy, Ninja, Miejscy wojownicy i Zombie, dzięki którym dowolnie dostosujesz wygląd gry. Mnożniki 2x, 5x i 10x przyśpieszą odblokowywanie udoskonaleń. UWAGA: Zestaw zawiera komplet 5 pakietów skórek, 5 pakietów aren oraz 3 pakiety mnożników.