Blasphemous
Blasphemous jest wymagającą platformową grą akcji, która łączy w sobie szybką i wyrafinowaną walkę gatunku „hack and slash” z głęboką i poruszającą narracją, dostarczaną w czasie eksploracji ogromnego wszechświata złożonego z nieliniowych poziomów. Na Krainę Cvstodia i jej mieszkańców spadła okropna klątwa, znana po prostu jako Cud. Grasz jako Pokutnik – jedyna osoba, która przetrwała masakrę Cichego Żalu. Świat tkwi w niekończącym się cyklu śmierci i odrodzenia. To właśnie ty musisz uwolnić go od tego straszliwego losu i dotrzeć do przyczyny swojej męki. Zbadaj koszmarny świat okrutnej religii i odkryj skrywające się głęboko niezliczone sekrety. Używaj zabójczych kombinacji i brutalnych egzekucji, aby powalać hordy groteskowych potworów i tytanicznych bossów, którzy pragną się rozerwać na strzępy. Znajduj i wykorzystuj relikwie, różańce oraz modlitwy, aby przywołać moce niebios, które pomogą ci w tej misji wyrwania się z wiecznego potępienia. Główne cechy: Odkrywaj nieliniowy świat: Pokonuj straszliwych wrogów oraz zabójcze pułapki w czasie wyprawy przez zróżnicowane tereny w poszukiwaniu zbawienia w mrocznym, gotyckim świecie Cvstodia. Brutalna walka: Uwolnij moc Mae Culpa – miecza zrodzonego z poczucia winy – aby ubijać swoich wrogów. Pozyskuj nowe, miażdżące kombinacje oraz ruchy specjalne w czasie usuwania wszystkich ze swej drogi. Egzekucje: Uwolnij swój gniew i naciesz się pełnym posoki ćwiartowaniem wrogów – a wszystko to w pięknych i dopasowanych co do piksela animacjach egzekucji. Stwórz swoją konfigurację: Odkrywaj i wykorzystuj relikwie, różańce, modlitwy i serca mieczy, które zapewnią ci nowe zdolności oraz premie do statystyk, bez których nie przeżyjesz. Eksperymentuj z różnymi kombinacjami, aby znaleźć swój własny styl gry. Epickie walki z bossami: Między tobą a celem stoją hordy nikczemnych, olbrzymich potworów. Naucz się ich ruchów i niszczycielskich ataków, aby na koniec wyjść zwycięsko z potyczek. Ujawnij tajemnice Cvstodii: Świat jest pełen umęczonych dusz. Niektóre oferują ci darmową pomoc, inne chcą coś w zamian. Odkryj historie i losy tych cierpiących postaci, aby zdobyć nagrody oraz lepsze zrozumienie mrocznego świata, który zamieszkujesz.