Biped
Biped to kooperacyjna przygodówka, w której duży nacisk nałożono na ścisłą współpracę dwóch graczy. Dwa małe dwunożne roboty – Aku i Sila – ramie w ramie będą przeżywać niesamowite przygody. Sterowanie dwoma nogami robota odbywa się za pomocą dwóch gałek. Pozwala to na wykonywanie wielu ruchów, takich jak zwykłe chodzenie i ślizganie się, ale i bardziej skomplikowanych manewrów jak obsługiwanie maszyn i rąbanie drewna. Udaj się na przygodę samodzielnie lub ze znajomymi i rodziną we wspaniałym trybie kooperacyjnym. Wyzwania w grze przetestują wasze umiejętności komunikacji oraz koordynacji działań i sprawdzą, jak dobrze się rozumiecie. Podczas wyprawy odwiedzisz wiele pięknych i tajemniczych miejsc na całej planecie, poznasz tajemnice lasu, wodospadów i lodowych gór. Będziesz też musiał się przedrzeć przez kręte ścieżki prowadzące do nadajników planetarnych. Zbieraj skarby i kupuj szalone czapki! Przebieraj się w drodze i dopasowuj stylem do partnera – razem wyruszcie na epicką wyprawę.