Ball Blast: Gold Edition
Dziki deszcz odbijających się głazów spada na ziemię – ruszaj się szybko, strzelaj jeszcze szybciej! Funkcje: - 3 nowe mapy: przedzieraj się przez Stację Kosmiczną, Czerwoną Planetę i Pustkowie! - Kooperacja: Połącz siły ze znajomym i razem odpierajcie spadające głazy! - Internetowe rankingi: Przetrwaj jak najdłużej i zdobądź najlepszy wynik na świecie! - Potężne działa: Wybierz między podstawowym, strzelbą, bumerangiem i piłą tarczową! - Niszczące moce: Kupuj i ulepszaj zdolności, aby zniszczyć wszystko! - Specjalne poziomy: Pokonaj epickich bossów i chroń most przed zniszczeniem! - 35 odłamków: Zbieraj więcej odłamków, by ulepszać swój ekwipunek! - 8 boostery: W tym Wzmocnienie obrażeń, Ładowania, Działa i Tarczy, aby zwiększyć siłę ognia! - 2500 klejnotów: Wydaj dodatkowe klejnoty na skrzynie, nowe odłamki i inne ulepszenia! - Regrywalność: Ukończ setki unikalnych poziomów i wyzwań! Każdy głaz ma numer - uderz go tyle razy i bum! podzieli się na dwa głazy z połową numeru i podwójną prędkością, zmieniając pole w szybki chaos! Graj solo lub ze znajomym, by podwoić siłę ognia. Pokonaj setki poziomów, przetrwaj nieskończone fale i wspinaj się w światowym rankingu! Zbieraj monety i odblokowuj nowe działa: rozrzutną strzelbę, wracający bumerang i wirujące tarcze pił, które tną głazy w locie. Ulepszaj power-upy takie jak laser przenikający, wybuchowe drony i ogromne fale uderzeniowe, aby w mgnieniu oka zmieść przeciwników! Głazy nie przestaną się odbijać - jesteś gotów strzelać dalej?