Magical Bakery: Magiczna Cukiernia to jednoosobowa gra o cukierniczych przygodach i zarządzaniu, której akcja rozgrywa się w zaczarowanej cukierni sprzedającej przeróżne słodkości i wypieki, które mogą kryć w sobie odrobinę magii! Poznaj życie przepełnione magią, wyzwaniami i przyjemnością płynącą z tworzenia słodyczy, które sprawią, że Twoi klienci będą zachwyceni. Stań się najlepszym magicznym cukiernikiem i udowodnij, że zasługujesz na przejęcie Magicznej Cukierni! Lemon Cake: Selv om bakeriet i første omgang kan være ødelagt, overgrodd og til og med hjemsøkt, ikke bekymre deg! Du vil kunne reparere, innrede og pynte hvert rom i bakeriet. Samle honning fra bikuben din, oppdrett en ku for å innsamle fersk melk og adopter et par kyllinger for å tilføye egg i oppskriftene dine. Du vil også kunne dyrke trær og planter for å høste en rekke frukter. Bland ingredienser sammen for å tilberede alle slags oppskrifter, inkludert bakverk, godteri og frosne desserter! Sørg for å betjene kundene dine raskt og hold utstillingsvinduet godt fylt slik at du ikke går glipp av noen ordre! Server kaffe til utålmodige kunder for å holde dem litt lenger i bakeriet og bygg en søt kattekafe for å gjøre alles hverdag lysere!