Assassin's Creed Syndicate – Edycja Gold
Edycja Gold zawiera podstawową wersję gry i przepustkę sezonową: - Dodatek Kuba Rozpruwacz - Pakiet Ostatni Maharadża: 10 misji na wyłączność - Pakiet Ulice Londynu: 2 misje na wyłączność, 3 stroje, 13 elementów uzbrojenia, 6 elementów wyposażenia - Misja na wyłączność Długa noc - Pakiet Wiktoriańskie legendy: strój Evie, 3 elementy uzbrojenia i 3 elementy wyposażenia - Pakiet steampunkowy: strój Jacoba, 3 elementy uzbrojenia i 2 elementy wyposażenia - Permanentna premia do PD - 500 kredytów Helixa Londyn, rok 1868. Poprowadź swoją tajną organizację podczas rewolucji przemysłowej, aby zwolnić uścisk korupcji, w którym trzymane jest całe miasto. Oto przygoda pełna akcji, intryg i brutalnej walki. DWIE POSTACIE, DWA STYLE WALKI Jako zuchwały, buntowniczy Jacob Frye zaciśnij pięści i staw czoła wrogom, korzystając z błyskawicznych wielokrotnych zabójstw, kontrataków oraz pełnego arsenału broni. Jako jego siostra-bliźniaczka, Evie, opanuj sztukę działania w ukryciu. Ta asasynka do perfekcji dopracowała ciche, szybkie uderzenia. PRZEMIERZAJ DYNAMICZNY ŚWIAT INDUSTRIALNEGO LONDYNU Od Pałacu Buckingham po Big Bena, walcz i triumfuj w ogromnym otwartym świecie wiktoriańskiego Londynu. Korzystaj z parkouru, aby przemieszczać się między pojazdami w ruchu i śledzić wrogów lub uciekać po odważnych atakach, porywać powozy i brać udział w szalonych wyścigach ulicznych bądź zostawiać za sobą spustoszenie na pokładzie parostatków pływających po Tamizie. PRZEJMIJ LONDYŃSKI PÓŁŚWIATEK Załóż najgroźniejszy gang Wielkiej Brytanii – jedyną siłę zdolną rzucić wyzwanie elitom i pokonać rywalizujące gangi. Wkradaj się do wrogich twierdz, używając całego arsenału broni i przejmij władzę nad londyńskim światem przestępczym. Od okradania pociągów po ratowanie pracujących dzieci, zaprowadź sprawiedliwość na ulicach Londynu.