Ten pakiet daje 5000 kredytów Helix. Dodatkowo dostajesz 4000 dodatkowych kredytów za każdym razem kiedy kupisz ten pakiet. Kredyty Helix mogą być wykorzystane do zakupienia waluty w grze, wyposażenia i zasobów.