Stranded na brzegu tajemniczej wyspie, musisz nauczyć się przeżyć. Użyj swojego sprytu, by zabić lub oswoić pierwotnej istoty roamingu ziemi i spotkać innych graczy, aby przetrwać, dominują ... i uciec! Tame TRAIN, rasy & Ride dinozaury w żywym EKOSYSTEMU Ponad 50 stworzeń można oswoić za pomocą wymagającej opanowania - & - ochrona procesu. Osłabienie dzikim stworzeniem wbić ją, a potem karmi go do zdrowia. Po oswojone, można wydawać polecenia do swojego zwierzaka, który może zastosować w zależności od tego, jak dobrze już oswojone i przeszkolony go. Zwierzęta nadal level-up i konsumpcji żywności i wykonać Sprzęt i urządzenia. Fly Pteranodon nad górami, wyścig przez dżunglę z pakietem Raptors lub ścigać zdobycz na T-Rex! Doświadcz dynamicznego ekosystemu własnymi predator i drapieżne hierarchii. Rasa zwierzęta przez kolejne pokolenia, aby wygenerować najlepsze cechy. Albo upraszczając, rasy i podbiciem Dinusie! Żywności, wody, temperatury i pogody Jeść i pić, aby przeżyć, z różnych produktów spożywczych posiadających różne wartości odżywcze (w tym ludzkie mięso!). Wszystkie działania spuścić wodę i jedzenie i podróże długodystansowe spływa. Masa Inventory spowalnia pracę, a dzień / noc cyklu i pogoda zmienia środowisko. odzież Craft, budować schronienia i używać ognia, aby chronić się przed uszkodzeniem i elementów. Harvest, rzemieślniczych, i malować Drzewa Harvest, rudy, i więcej, aby stać się mistrzem crafter. Wykorzystaj swoje ręce, kuźni, czy Wykonawca, by stworzyć bardziej złożone i mocny bieg. Budowanie ogromnej bazy przy użyciu elementów modułowych - od Strzecha, z drewna, kamień, metal. Dostosuj swoją bazę malując go i umieszczenie oznaki, że rzeczywiście można rysować dalej. Broń, odzież i przekładni pancerz może być również malowane wyrazić swój własny styl wizualny. Wezwać form życia ULTIMATE Doprowadzić rzadkich przedmiotów specjalnych lokalizacjach przywołać obudzić mitycznych stworzeń Arki, którzy przybywają gotowy do walki. Te potwory stanowią cel na koniec gry dla najbardziej doświadczonych plemion i ich zwierzęta, i dają cenne przedmioty, jeśli są one pokonane. RPG STATYSTYKI Level-Up Your przeżył poprzez zdobywanie doświadczenia poprzez działania w grze, aby dowiedzieć się nowy crafting engramów lub znaleźć Blueprints punkt wyższym poziomie w najgroźniejszych częściach ARK. Dostosuj wygląd swojej postaci za pomocą skomplikowanego systemu tworzenia postaci. MECHANIKA HARDCORE Rzeczy mają trwałość i zużywają się z użycia, jeśli nie naprawiane. Po wyjściu z gry, twoja postać pozostaje "sypialnia" w przetrwałym świecie. Twój inwentarz istnieje również w uporczywej świecie, narażone na kradzież. Śmierć oznacza trwałą utratę, a można nawet zniewolić innych graczy do własnych celów. DUŻY ŚWIAT TRWAŁOŚĆ Na serwerach 70+ graczy, twoja postać, wszystko czego zbudowane, a swoje zwierzęta pozostać w grze, nawet podczas urlopu. Specjalne imprezy tematyczne będą występować w świecie z odpowiednimi ograniczone prowadzony rzeczy!