ARCADE GAME SERIES: DIG DUG
Dig Dug po raz pierwszy pojawił się na automatach w roku 1982, a teraz nareszcie wkracza na Xbox One! Kop w górę, dół, lewo i prawo i ryj korytarze w ziemi. Napompuj i przebijaj wrogów za pomocą harpuna, aby ich pokonać, albo zmiażdż ich skałą. Zwab wrogów do tunelu i zmiażdż kilku jednocześnie, aby zgarnąć mnóstwo punktów. Pokonaj wszystkich wrogów na ekranie, aby przejść do kolejnego etapu! Korzystaj z różnych technik, takich jak zrzucanie skał czy „pompowanie i zatrzymanie”, korzystając z zaledwie 4 przycisków kierunku i jednego przycisku akcji. To oryginalny i najlepszy „podziemny hit”! Urocza pikselowa grafika, żywe kolory, rytmiczna muzyka i charakterystyczne efekty – tutaj piękno naprawdę tkwi w szczegółach. Ta, najnowsza konwersja, zawiera ustawienia linii graficznych i dźwięku, a także opcję przełączania pomiędzy starą i nową wersją – to coś w sam raz dla naprawdę zagorzałych kopaczy! Zagraj w to niezwykle popularne arcydzieło!