Aquarium Land: Complete Edition
Łów ryby w morzu, pływaj, łap gatunki takie jak złote rybki, rozgwiazdy, ryby koi i dodawaj je do swojego akwarium, aby rozwinąć swój sklep akwarystyczny! Prowadź motorówkę, jeździj na skuterze wodnym lub po prostu wskocz do wody i nurkuj z przyjacielem w trybie wieloosobowym! Cechy: - 4 urocze zwierzaki, które podążą za tobą wszędzie i dadzą ci aktywny bonus (zwiększona prędkość łapania ryb lub zwiększona gotówka zebrana z ryb) - 400 dodatkowych klejnotów do wydania na ulepszenia, zatrudnianie pracowników i natychmiastowe napełnianie zbiorników rybami - 4 sekretne rybki, które można karmić, aby zdobyć punkty Beauty Cup - 4 nowe dekoracje akwarium - wiele różnych wodnych światów - Ponad 100 gatunków do złapania - tryb multiplayer dla maksymalnie 2 graczy - 20 zabawnych skórek do wyboru - ulepszenia postaci, klientów i pracowników - jazda motorówką i skuterem wodnym - różne style nurkowania z fajnymi animacjami - dekoracje akwarium - wyprawy statkiem Odkryj niesamowite miejsca wypełnione szeroką gamą pięknych zwierząt. Odkryj ogromne i legendarne stworzenia, aby przyciągnąć więcej odwiedzających. Dla każdego morskiego zwierzęcia, dużego czy małego, znajdzie się klient, wystarczy tylko łowić z nastawieniem! Zainwestuj w swój sklep akwarystyczny i odkrywaj morski świat jak prawdziwy rybi potentat! Im więcej pieniędzy zarobisz, tym więcej ulepszeń i akwariów możesz zdobyć!