Aquarium Land: Puppy
Dzięki temu DLC odblokujesz: - własnego psa, który podąży za tobą wszędzie! - aktywny bonus, który zwiększa ilość gotówki zebranej z ryb - sekretne ryby, które można karmić, aby zdobyć punkty pucharu piękności - nową dekorację akwarium - 100 klejnotów Baw się dobrze ze swoim nowym zwierzakiem, opiekuj się nowymi rybkami, udekoruj akwarium, wydawaj klejnoty na różne ulepszenia i ciesz się bonusami!