Angry Video Game Nerd 8-bit
NIEPOSKROMIONY NERDOWSKI SZAŁ powraca w grze Angry Video Game Nerd 8-bit – zupełnie nowej platformówce akcji osadzonej w uniwersum AVGN! Wciel się w Nerda, by przebić się przez szereg pixel-artowych poziomów pełnych zombie, mechanicznych szkieletów, upiornych kostuch i nie tylko! 8-BITOWE DOŚWIADCZENIE Połączyliśmy siły z Mega Cat Studios i Programancerem, aby stworzyć zupełnie nową, podwójną 8-bitową odsłonę serii Angry Video Game Nerd! UNIWERSUM AVGN w 8-BITOWEJ ODSŁONIE Odkrywaj liczne poziomy inspirowane uniwersum AVGN – każdy oferuje inny motyw i związanych z nim wrogów! Ślizgaj się pod platformami, podnoś wzmocnienia i podążaj alternatywnymi trasami, by dotrzeć do pomieszczenia z bossem! STAW CZOŁA TRYBOWI NIESKOŃCZONEGO WYZWANIA Sprawdź, jak daleko zdołasz zajść, przedzierając się przez coraz trudniejsze losowe pomieszczenia! Po zabiciu każdego bossa otrzymasz od Growego Bździna przydatne przedmioty lub osłabiające klątwy! Wypatruj też sekretnego bossa, który jest dostępny wyłącznie w trybie Nieskończonego Wyzwania!