Rabbids: Party of Legends
Wyrusz z kórlikami w legendarną podróż w tej prześmiesznej imprezowej grze! Weź z nimi udział w niesamowitej wyprawie pełnej komicznych momentów i barwnych postaci. Zaproś przyjaciół i rodzinę oraz ciesz się mnóstwem wciągających minigier na najbardziej epickiej imprezie kórlików. - Wskocz w środek chaosu w trybie wieloosobowym, do czworga graczy lokalnie. - Zbierz drużynę i zmierz się z innymi w 50 zabawnych minigrach - Stwórz własną listę ulubionych minigier - Każdy może brać udział w akcji dzięki dostosowywanym poziomom trudności oraz intuicyjnemu sterowaniu - Odkryj legendarną historię, pełną barwnych postaci, podzieloną na cztery rozdziały.