Aircraft Evolution
Aircraft Evolution to gra akcji, w której masz za zadanie niszczyć bazy wroga, bombardując je swoim samolotem. Walcz w 4 okresach czasu, od epoki I wojny światowej do futurystycznych bitew. Rozwijaj i przekształcaj swój samolot, od drewnianego aeroplanu do futurystycznego myśliwca. Następnie udoskonalaj go, poprawiając pancerz, paliwo, prędkość, siłę ognia i wiele innych cech. Rozwijasz się z czasem, ale zawsze możesz spróbować wziąć na cel czołg uzbrojony w armaty plazmowe, mając jedynie aeroplan z drewna! Czeka na Ciebie 40 różnych misji. Otrzymasz różne zadania: zniszczenie bazy wroga, odparcie fal atakujących wojowników, walki z bossami i wiele innych. Niszcz wroga za pomocą standardowych bomb, zapory bomb kasetowych lub spal na popiół napalmem. Zamień ich bazy w tlące się ruiny, a pole bitwy w wypaloną pustynię. Bomby i wybuchy! Więcej bomb i wybuchów!!!