AeternnoBlade II : Infinity
Najwyższe doznanie AeternoBlade – teraz w 4K! Weź władzę nad niszczycielskimi mocami czasu w AeternoBlade Infinity. Dzięki udoskonalonej i zrównoważonej rozgrywce opanujesz każde cięcie, przeskok i odwrócenie w zapierających dech w piersiach, wymiarowych bitwach. Dobądź AeternoBlade i przeciwstaw się otchłani w tej kontynuacji dynamicznej platformowej gry akcji z łamigłówkami. W grze AeternoBlade II wykorzystaj potęgę samego czasu, by przechytrzyć przeciwników i odkrywać tajemnicze nowe wymiary. Angażuj się na zmianę w intensywne walki i intrygujące łamigłówki wymagające zmyślnego używania czasu. Wciel się w trzy unikalne postacie, w tym w powracającą bohaterkę Freyję oraz jej nowych przyjaciół, Felixa i Bernarda, którzy podróżują przez wymiary w desperackiej próbie powstrzymania siejącej zniszczenie Dark Abyss. Ich misją jest zwrócić moc AeternoBlade, gdyż inaczej rzeczywistość, jaką znają, ulegnie całkowitej zagładzie. Zmiażdż swoich przeciwników – łącząc ze sobą silne ataki, by wykonać bezlitosne combosy. W atrakcyjnej wizualnie i dynamicznej walce masz do dyspozycji zwinne ciosy oraz potęgę czasu. Zarówno w klasycznych walkach z widokiem od boku, jak i w nowych scenariuszach w pełnym 3D podrzucaj wrogów w powietrze i pokonuj ich za pomocą zrywów, ciosów bronią i imponujących potężnych ataków. Manipuluj czasem, eliminuj wrogów i pokonaj wszystkie przeciwności. Korzystaj z technik takich jak zatrzymanie, zakrzywienie i cofnięcie czasu, by przechytrzyć mocarnych bossów i rozwiązywać kreatywne łamigłówki. Skacz, łap się lub się wspinaj w przepięknie zaprojektowanych lokacjach z pionowym terenem. Znajduj przydatne nowe przedmioty, odkrywając alternatywne drogi przez mistyczne ruiny, prastare lasy i stoickie zamki. Ulepszaj swoje atrybuty – dzięki ponad 100 relikwiom, które możesz dodać do wyposażenia, by jeszcze lepiej wykorzystać potencjał swoich zdolności. Wzmacniaj swoje zdrowie, ataki krytyczne lub siłę i odblokuj dalsze ulepszenia, podejmując się nowych zadań.