Ad Infinitum
Uwięziony pomiędzy dwoma rzeczywistościami, udręczony błąkasz się w murach domu rodzinnego i okopach I wojny światowej. PRZEŁAMANIE CYKLU Czy koszmar wojny kiedykolwiek się skończy? Czy pewnego dnia zaznasz wreszcie spokoju? W Ad Infinitum wcielasz się w postać niemieckiego żołnierza zmagającego się z okropnościami Wielkiej Wojny. Kiedy twój umysł wędruje pomiędzy wspomnieniami z domu rodzinnego a frontowymi okopami, próbujesz przerwać niekończący się cykl cierpienia. POMIĘDZY JAWĄ A SNEM Budzisz się w swoim pokoju, niezmieniony od dzieciństwa, w zaniedbanej i opuszczonej posiadłości. Nagle przenosisz się do okopów, gdzie wokół ciebie są tylko przerażające potwory. Niezdolny do odróżnienia rzeczywistości od snu, zanurzasz się w opowieści człowieka, który musi zmierzyć się z traumą i własnymi demonami. KOSZMARY STAJĄ SIĘ RZECZYWISTOŚCIĄ W głębokich zakamarkach twojego umysłu budzą się do życia nieopisane koszmary. Aby uciec przed śmiertelnymi pułapkami i przerażającymi monstrami, musisz zrozumieć każdą z tych istot i rozwiązać stojące przed tobą zagadki. Zagrożenie czyha na każdym kroku, poczynając od ślepych potworów, które słyszą nawet najdelikatniejszy krok, po rozczłonkowane marionetki błąkające się w mroku. ROZBITA RODZINA Skutki wojny są odczuwane również z dala od frontu. Zerwij zasłonę skrywającą sekrety twojej rodziny, rozbitej przez Wielką Wojnę, i spróbuj przypomnieć sobie przeszłość. Przemierzając kolejne obszary, a także rozwiązując zagadki i łamigłówki pomiędzy swoim domem i drutem kolczastym ziemi niczyjej, odsłaniasz rozdział w historii niemieckiej rodziny wyniszczonej przez wojnę.