Remothered: Broken Porcelain
Broken Porcelain wprowadza do serii całą masę mile widzianych zmian, włącznie z nowymi elementami rozgrywki i narracji, które odświeżają znane nam postacie, a także niespotykany dotąd poziom imersji — idealny zarówno dla nowych fanów, jak i weteranów gry. Nie łatwo będzie dotrzeć do prawdy, którą skrywa Ashmann Inn. Gęsto splecionych ze sobą sekretów tego miejsca pilnują potężni strażnicy, będący uwięzionymi w czasie i przestrzeni łowcami. Aby przeżyć, konieczne będą pomyślunek oraz strategiczne podejście, bowiem sama prędkość reakcji na zagrożenia może już nie wystarczyć. Wykaż się sprytem i — w zależność i od okoliczności — skradaj się, uciekaj lub walcz z przeciwnikiem. Udowodnij myśliwym, że na nich też można zapolować. Co oferuje gra: — Pasjonująca, psychologiczna narracja. Kultowy, wielokrotnie nagradzany przez krytyków Remothered powraca w odsłonie Broken Porcelain, stanowiącej idealny punkt wejścia dla osób chcących poznać serię oraz dla weteranów, których celem jest jeszcze lepsze zagłębienie się w tajemnice wydarzeń oraz postaci Tormented Fathers. — Realistyczny survival horror. Ashmann Inn skrywa wielkie bogactwa oraz masę niebezpieczeństw. Ostrożnie przemierzaj swoje otoczenie, zbierając przedmioty, które pomogą Ci w eksploracji tego niegościnnego miejsca oraz pomogą odkryć pogrzebane tu straszliwe tajemnice. — Intensywna mechanika skradania. Skrywaj się w cieniach spowijających Ashmann Inn oraz odwracaj uwagę wrogów, aby utorować sobie drogę ucieczki. — Logika i ucieczka. Stanowiące wyzwanie zagadki, dodatkowe elementy poszerzające wiedzę o świecie oraz wybitna ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Luca Balboni (Remothered: Tormented Fathers, Mine, Watch Them Fall) przekształcają już dostatecznie mroczną i gęstą atmosferę panującą w świecie Remothered w jedno wielkie, przerażające przeżycie, o którym gracze na długo nie będą mogli zapomnieć po ukończeniu gry. — Porywające postacie. Do starych znajomych dołączają nowe, charyzmatyczne postacie, inspirowane protagonistami z dobrze znanych filmów grozy. — Przerywniki w czasie rzeczywistym. Po raz pierwszy w całej serii gra wprowadza w pełni animowane w czasie rzeczywistym przerywniki filmowe, które pozwalają tchnąć nowe życie w postacie zamieszkujące świat Remothered oraz wprowadzają gracza na wyższy stopień imersji.