Police Stories
Bezlitosna i napięta, każda misja opowiada historię dwóch agentów policji - Johna Rimesa i Ricka Jonesa, wypełnionych infiltrującymi kryjówkami gangów, ratowaniem zakładników, dokonywaniem aresztowań i innymi sytuacjami zagrażającymi życiu. Cechy charakterystyczne: - Zatrzymanie podejrzanych bez uciekania się do przemocy. Strzelaj do nich z ostrzeżenia lub angażuj ich w walkę wręcz - to tylko niektóre ze sposobów, które możesz zmusić do poddania się. - Wydawaj polecenia swojemu kumplowi, Rickowi Jonesowi. Wykorzystaj go mądrze - a kto wie, może w zamian uratować ci życie. - Losowo umieszczeni przestępcy, zakładnicy i dowody sprawiają, że każdy poziom jest unikalny. - Jako funkcjonariusz organów ścigania będziesz miał dostęp do końcowego sprzętu policyjnego, takiego jak kamery pod drzwiami, ładunki wybuchowe w drzwiach i wiele innych. - Local Co-op. Wypełniaj misje razem, aby uzyskać lepsze wyniki i więcej zabawy!