NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER
Marka Naruto wraca z zupełnie nową grą: NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! W tej nowej odsłonie gracze walczą w czteroosobowych grupach przeciwko innym drużynom w sieci! Pod względem grafiki SHINOBI STRIKER został stworzony od zera w zupełnie nowym stylu graficznym. Poprowadź swoją drużynę i stoczcie boje online, by wyłonić najlepszych ninja!