Zwój światła księżyca x100 Zwojów światła księżyca można używać, żeby zdobyć różne modyfikacje twojego awatara, w tym kostiumy, broń i narzędzia ninja! Podobnie jak w przypadku innych gier z tej serii, zwoje można otwierać wyceniając je w sklepie warsztatu ninja. Wyceniając te zwoje możesz otrzymać przedmioty o takiej samej rzadkości co zwoje ezoteryczne, które zdobywasz w grze. Należy pamiętać, że te materiały są dostępne tylko w pełnej wersji gry. Po pobraniu tych materiałów możesz otrzymać przedmioty w grze, wyceniając zwoje światła księżyca w sklepie warsztatu ninja.