F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch
Po tym, jak zwierzęta z Miasto Pochodni zostały pokonane przez inwazyjny legion robotów w wojnie oporu sześć lat temu, były bojownik ruchu oporu Rayton, królik, nie zwracał na siebie uwagi. Aresztowanie przyjaciela oznaczało, że nie miał innego wyboru, jak tylko założyć swoją wielką metalową pięść i walczyć z tymi, którzy go gnębią. Nie wiedział, że wkrótce zostanie uwikłany w wir spisków z udziałem Legionu, Ruchu Oporu i Bandy Szczurów. ●Bezproblemowe mapy wypełnione wyzwaniami do eksploracji Eksploruj ponad tuzin unikalnych obszarów na mapie w stylu Action Platformer (Metroidvania). Podstawowa walka, rozwiązywanie zagadek i mechanika platformowa są uzupełnione niezliczonymi ukrytymi pokojami, tajnymi przejściami i skrótami, z wszelkiego rodzaju satysfakcjonującymi wyzwaniami dla graczy. Mapy są ładowane w locie, aby uniknąć częstych przejść, dzięki czemu ogromne Miasto Pochodni wydaje się jeszcze bardziej szczegółowe i żywe. ●Zręcznościowy system walki z płynnym przełączaniem między trzema broniami Pięść, Wiertło i Bicz to trzy bronie o zupełnie różnych stylach walki, które zapewniają płynne przełączanie między wysokimi kombinacjami, wysokimi obrażeniami i atakami dalekiego zasięgu. Pokonaj wroga, wybierając najbardziej odpowiednią formę ataku do sytuacji. Gracze będą rzucać wyzwanie dziesiątkom różnych typów wrogów, każdy z własną bronią i atakami, wszyscy współpracujący, aby powalić gracza. Wyjątkowi bossowie o niezwykłych stylach walki zapewniają nowe i wyjątkowe wrażenia z gry. ●Diesel-punkowa estetyka stworzona za pomocą Unreal Engine 4 Estetyka gry w stylu diesel-punk została zainspirowana silnikami spalinowymi, które zostały połączone ze wschodnim pejzażem miejskim z minionej epoki, aby nadać Torch City niepowtarzalny charakter wizualny. Wyraźny kontrast między futrzastymi zwierzętami a sterylnymi mechanicznymi żołnierzami wprowadza wątek konfliktu w fabułę gry. Realistyczna grafika 3D oparta na silniku Unreal Engine 4 w połączeniu z renderowaniem opartym na fizyce przenosi gatunek Action Platformer (Metroidvania) na zupełnie nowy poziom jakości grafiki.