ŌKAMI HD
Poznaj nową odsłonę znanego przeboju z odnowioną grafiką w stylu sumi-e i zapierającą dech rozdzielczością. Wciel się z Amaterasu, japońską boginię słońca, i przyjmij postać legendarnego białego wilka, aby pokonać Orochi, 8-głowego demona i despotycznego potwora, który zmienił świat Nippon w zniszczone pustkowie. Gracze będą mogli wybrać nowoczesny format szerokoekranowy lub znany z oryginału format 4:3. W grze zachowano także interaktywne ekrany ładowania.