Zombie Army 4: Shotgun Pistol Bundle
Pistolet z tak dużą siłą obalającą? To nie żarty! Ta posiadająca podwójną lufę strzelby i chwyt pistoletu spluwa ma niezłego kopa! Nie przejmuj się celowaniem – ta broń ma taki promień rażenia, że na pewno coś zniszczy! Ten pakiet broni obejmuje: – strzelbę-pistolet – 2 talizmany (zdobiony pocisk do strzelby oraz zbuntowanego żołnierza) – 2 zrobione na miarę skórki broni (zabawkę i zdobioną).