Zombie Army 4: Season Pass Three
TRZECIA PRZEPUSTKA SEZONOWA ZOMBIE ARMY 4 OBEJMUJE 3 DODATKOWE POZIOMY Wykonaj obszerne i przerażające nowe misje kampanii dla 1-4 graczy. NOWE PAKIETY STROJÓW POSTACI Włóż swoim postaciom nowe stroje i nakrycia głowy. NOWE PAKIETY BRONI Pakiety z nową bronią, talizmanami, skórkami i nie tylko. NOWE PAKIETY SKÓREK Zmodyfikuj swoją broń, dodając jej efekty żywiołów czy bandaże. NOWE PAKIETY NAKRYĆ GŁOWY I TALIZMANÓW Zmień swój wygląd dzięki nowym nakryciom głowy albo przystrój swoje pukawki nowymi talizmanami.