Zombie Army 4: Blowtorch Weapon Bundle
W piekle zrobiło się odrobinę cieplej! Zawsze dobrze mieć pod ręką palnik, który przydaje się nie tylko do przypalania zombie, ale pomoże też uniknąć niemiłej niespodzianki podczas robienia crème brûlée. Pakiet broni obejmuje: – palnik – 2 talizmany (smocze jajo oraz pęknięty miernik ciśnienia) – 2 skórki broni (barwy smoka oraz mosiądz)