Zombie Army 4: Repeater Rifle Bundle
Pierwszy w historii karabin na proch bezdymny. Karabin powtarzalny M1895 zmienia przebieg walki. Łatwiejsze celowanie i niewiarygodna zdolność zadawania uszkodzeń postrzałowych sprawiają, że każdy pogromca umarłych musi mieć tę broń w swoim arsenale! Pakiet ten zawiera: Karabin powtarzalny M1895 talizmany (kapelusz kowbojski + jadeitowy kot) specjalne skórki broni (brąz SB + jadeit).