Zombie Army 4: Ragnarök – Parts I & II
Koszmar już prawie się skończył. Piekielna sekta Hitlera została zniszczona razem ze swoim mistycznym przywódcą, jednak kilku jej ocalałych członków wycofało się w głębiny piekła i rozpoczęło tajemniczy Projekt Ragnarök. Schweiger jest jedyną osobą zdolną doprowadzić oddział Alfa do kryjówki tych fanatyków, gdzie będzie trzeba powstrzymać niszczycielski rytuał zagrażający światu. Podbij piekło w tej straszliwej 2-częściowej kompanii Ragnarök, a przy okazji poszukaj odpowiedzi na nurtujące nas pytania!