Zombie Army 4: Marie Lounge Singer Outfit
Ten strój barowej piosenkarki pozwoli ci zabijać nieumarłych w świetnym stylu! Pochodzi on z czasów, gdy Marie była w ruchu oporu i przebierała się za śpiewaczkę. To jednak było jeszcze, zanim nastał Dzień Z, a świat spotkała piekielna katastrofa... Dziś łagodny śpiew raczej nie przebije się przez jęki i odgłosy strzałów, ale przynajmniej wciąż możesz dobrze wyglądać, gdy będziesz ratować świat. Pakiet obejmuje: – Strój Marie barowej piosenkarki – 2 nakrycia głowy dla Marie (przechylony kapelusz i zestaw maskujący)