Zombie Army 4: M1903 Springfield Rifle Bundle
Czas zrobić czterotakt! Karabin Springfield to amerykański klasyk, który udowodni, że klasyka nigdy nie wychodzi z mody – zwłaszcza gdy trzeba rozwalić kilka łbów z bezpiecznej odległości! Pakiet broni obejmuje: – karabin M1903 Springfield – 2 talizmany (czołg Ratte oraz nieśmiertelniki Brauera) – 2 zrobione na miarę skórki broni (samolot myśliwsko-bombowy 43 oraz kamuflaż typu „Kamuflaż pustynny”)