Zombie Army 4: Lone Wolf Jun Outfit
Jeśli coś ma być dobrze, trzeba to zrobić samemu. Odpowiednio ubrana do samotnych wypadów Jun nie pozwoli, by cokolwiek przeszkodziło jej w zabijaniu nieumarłych!