Zombie Army 4: Desert Rat Shola Outfit
Shola ma szorty khaki i piaskowe akcesoria inspirowane rozmaitymi brytyjskimi dywizjami, w tym Szczurami Pustyni, które zasłynęły w kampanii północnoafrykańskiej. Może się wydawać, że w takim stroju Shola wręcz prosi się o zadrapania, ale szorty i podwinięte rękawy idealnie się spisują w tym piekielnym klimacie... Pakiet obejmuje: – strój Sholi, szczura pustyni – trzy nakrycia głowy dla Sholi (czapka szczura pustyni, ciepła czapka szczura pustyni oraz szalik szczura pustyni)