Zombie Army 4: Crossbow Rifle Bundle
Zabójczo precyzyjna! Dzięki potężnym pociskom każde uderzenie z tej broni odrzuci twoich wrogów, którzy zostaną poszatkowani szybkimi jak błyskawica strzałami! Pakiet broni obejmuje: – kuszę-karabin – 2 talizmany (hełm i monetę Rebellion) – 2 zrobione na miarę skórki (zabawkę i zdobioną).