Zombie Army 4: Bandages Weapon Skins
Dzięki tym ciasnym opatrunkom dbanie o broń nabiera zupełnie nowego znaczenia! Miejmy nadzieję, że nikt nie potrzebował tej apteczki... Te skórki broni sprawią, że twoje pukawki będą wyglądały jak obandażowane.* *Skórki są niekompatybilne z uzbrojeniem DLC i pasują do następujących broni: – Gewehr 43 (bandaże) – M1 Garand (bandaże) – Mosin-Nagant M91/30 (bandaże) – M30 Drilling (bandaże) – MP44 (bandaże) – Thompson (bandaże) – Trench Gun (bandaże) – pistolet C96 (bandaże) – M1911 (bandaże) – Webley MKVI (bandaże)