Wkrocz do klimatycznego i tętniącego życiem otwartego świata, w którym czekają na Ciebie majestatyczne, realistycznie odwzorowane zwierzęta, a także kojące odgłosy natury, takie jak szelest liści pod Twoimi butami w czasie tropienia zwierzyny. Odkryj jeszcze większe połacie swojego ulubionego rezerwatu dzięki czterokołowcowi i sprowadź sobie do pomocy wiernego psa gończego, który wytropi ślady posoki. Wzbogać swój łowiecki arsenał o potężne bronie i rozbij w dziczy obóz, korzystając z namiotów – zarówno tych zwykłych, jak i maskujących. Złoty pakiet theHunter: Call of the Wild zawiera: Grę theHunter: Call of the Wild Pojazd theHunter: Call of the Wild - ATV SABER 4X4 Psa gończego theHunter: Call of the Wild - Bloodhound Park narodowy theHunter: Call of the Wild - Te Awaroa National Park Łańcuch górski theHunter: Call of the Wild - Silver Ridge Peaks Zestaw broni theHunter: Call of the Wild - Smoking Barrels Weapon Pack Zestaw namiotów theHunter: Call of the Wild - Tents & Ground Blinds Zestaw broni theHunter: Call of the Wild - Weapon Pack 1 Zestaw broni theHunter: Call of the Wild - Weapon Pack 2 Zestaw broni theHunter: Call of the Wild - Weapon Pack 3 * Zawartość do pobrania Tents & Ground Blinds i ATV SABER 4X4 jest częścią podstawowej wersji gry, dlatego nie trzeba pobierać jej oddzielnie.