Ziggurat
”Dungeon crawling”, czyli penetrowanie lochów, a do tego FPS w najlepszym wydaniu! Dynamiczna walka! Mnóstwo perków, zaklęć i wrogów! Doskonal się! Przechodź przez losowe lochy! Strzeż się pułapek, parszywych bossów i marchewek! „Ziggurat” to najlepsze połączenie FPS oraz rougelite, z jakim mieliście do czynienia. Zostań neofitą czarnoksięstwa i przygotuj się na obrzęd przejścia: wejdź do labiryntu i sprostaj niebezpiecznym wyzwaniom, aby pokazać, na co cię stać, i zostać potężnym czarnoksiężnikiem! Gra stanowi dynamiczną pierwszoosobową strzelankę nawiązującą do oldskulowych klimatów, a przy tym posiada nowoczesne sterowanie i mechanikę gry. Tytuł wzbogacono o elementy rozgrywki typu „dungeon crawling”, RPG/rougelike, dzięki czemu otrzymujemy świetną i pełną wyzwań różnorodną zabawę z mnóstwem zawartości do odkrycia. Walcz z potężnymi bossami, przedzieraj się przez najeżone pułapkami pomieszczenia i zdobywaj skarby, które mogą pomóc ci w twojej podróży... Każda rozgrywka to zupełnie nowe doświadczenie!