Zestaw Tremora
NIE KUPUJ, JEŚLI MASZ JUŻ KOMBAT PACK. Zestaw promocyjny. Zdobądź nową grywalną postać, Tremora, wraz z trzema nowymi skórkami postaci z Pakietu klasycznego 2. Posiadacze zestawu "Kombat" otrzymają wcześniejszy dostęp do tej zawartości i nie powinni jej kupować oddzielnie.