Zestaw skórek The Incredibles do Minecrafta
Ten niezwykły zestaw skórek pozwoli Ci wbić się w kostium superbohatera i dołączyć do akcji wraz z rodzinką Parrów oraz innymi herosami i złoczyńcami!