Zestaw skórek nr 3
Oto trzeci znakomity zestaw skórek do wystylizowania Twej Minecraftowej postaci! Stworzył go „Army of Trolls”, prawdziwy guru pikselowego stylu w grafice, by sprawić Ci trochę radości!