Zestaw scenariuszy 1
„Conflict at Gujarat Fortress” zostanie dodany jako scenariusz Free Mode DLC 1. Dodatkowo podczas tej bitwy, po spełnieniu określonych warunków, będzie można zdobyć Limited Skill Card oraz A Knowing Smile.