Zestaw materii SOLDIER
<Zawartość dodatku przedsprzedażowego> - Zestaw materii SOLDIER Zapewnia dostęp do trzech materii (Dark Fire, Dark Thunder i Dark Blizzard) na początku rozgrywki. Materie te umożliwiają korzystanie z zaklęć bojowych, które oprócz obrażeń od żywiołów powodują również zatrucie i uciszenie. *Użycie zawartości dodatku przedsprzedażowego wymaga dostępu do Internetu.