Zestaw "Kombat"
Zestaw "Kombat" zapewni ci wczesny dostęp do 4 przyszłych grywalnych postaci i pakietów skórek. Tnij swoich przeciwników jako ikona horroru, Jason Voorhees, lub graj jako Predator, najwspanialszy z łowców. Ofertę uzupełniają klasyczne postaci, Tanya oraz Tremor. Do każdego wojownika dołączony jest tematyczny pakiet skórek, w tym trzy nowe skórki dla wybranych postaci. Zawiera również dostępny od 14 kwietnia pakiet samuraja.