Dzięki zestawowi dodatków HITMAN odblokujesz dostęp do wszystkich pozostałych lokacji, całej przyszłej zawartości live, trybu dodatków i dodatkowych ulepszeń gry. Reszta zawartości wydawana będzie w regularnych odstępach czasu w 2016 roku, począwszy od kwietnia. Można kupić wyłącznie w połączeniu z zestawem startowym HITMAN. Jako Agent 47 będziesz wykonywać zlecenia na wpływowe, wysoko postawione cele w egzotycznych miejscach na całym świecie. Dzięki zestawowi dodatków HITMAN odblokujesz dostęp do wszystkich pozostałych lokacji, całej przyszłej zawartości live, trybu dodatków i dodatkowych ulepszeń gry.