Zestaw DLC Predatora
Zyskaj dodatkowe sposoby polowania na zwierzynę dzięki zestawowi DLC, który zawiera klasy premium dla predatora: Samuraja, Miejskiego łowcę, Wikinga oraz Walkirię.